کد خبر 1656438
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
بیانیه شدیداللحن عراق علیه رژیم صهیونیستی

عراق ضمن محکومیت شدید اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران، با جمهوری اسلامی ایران ابراز همبستگی کرد.

به گزارش مشرق، «باسم العوادی» سخنگوی وزارت امور خارجه عراق، ظهر امروز (شنبه)، اعلام کرد: «رژیم غاصب صهیونیستی سیاست‌های متجاوزانه، توسعه دامنه جنگ و شیوه تجاوزات آشکار خود را همچنان ادامه می‌دهد؛ تجاوزاتی که بدون هیچگونه مانعی این رژیم دست به انجام آن می‌زند. [این رژیم] این بار با تجاوز هوایی به اهدافی در ایران دست تجاوز خود را به سمت جمهوری اسلامی ایران دراز کرد.»

قرارگاه پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران سحرگاه امروز اعلام کرد رژیم صهیونیستی، در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد حمله قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق سامانه یکپارچه پدافند هوایی با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب محدودی به برخی نقاط وارد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه عراق در ادامه اشاره کرد که این کشور پیشتر درباره تبعات خطرناک سکوت جامعه بین‌المللی در قبال رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، تجاوزات به لبنان و سوریه و همچنین تجاوز جدید به ایران هشدار داده است.

باسم العوادی در پایان تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم ایران را قویا محکوم و با جمهوری اسلامی ایران ابراز همبستگی کرد.

بغداد همچنین بار دیگر بر موضع ثابت و اصولی در برقراری آتش‌بس در غزه و لبنان و اقدام همه‌جانبه بین‌المللی برای حمایت از ثبات منطقه تاکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    1 22
    یا اخی! شما جیبِ ما رو نزن!...............
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    1 6
    عراق هیچ کاری نکرده ا فقط بیانیه میده اینو که والا همه بلدن محکوم کردن بچه درد میخوره اگر راست میگن بسم اله حمله کنن بیانیه دادن بدرد نمیخوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس